"המשטרה מסכסכת כל העת בין כוחות הבטחון לבין המתיישבים"

שלום בידרמן No Comments on "המשטרה מסכסכת כל העת בין כוחות הבטחון לבין המתיישבים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבוע הגיעו מספר שוטרים בלבוש אזרחי למגורי החיילים ביישוב אחיה שבגוש שילה והודיעו לחיילים כי הם צריכים את המגורים שלהם לטובת פעילות מבצעית. השוטרים הציגו תעודות שוטר ופרקו ציוד רב.

החיילים, מקורס קצינים ביקשו להודיע לרבש"ץ –משה תמיר ולמפקד הפלוגה שלהם על הנעשה אך השוטרים אסרו עליהם מלעשות זאת. עוד הוסיפו בפני החיילים כי מח"ט האזור והמג"ד מכירים את הפעילות.

החיילים החליטו לפעול על פי הנהלים ויצרו קשר עם מפקד הפלוגה. ברגע ששמעו השוטרים את שיחות הטלפון עם המפקד והרבש"ץ נעלמו מן המקום.

לאחר תחקיר האירוע הסתבר כי שום קצין בכיר ולא הרבש"ץ ידעו מבעוד מועד על כוחות המשטרה שהגיעו ליישוב ועל פעילותם המסווגת.

בועד מתיישבי השומרון תוקפים הבוקר את השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' וטוענים כי כל פעילותו של השר היא לסכסך בין כוחות הביטחון לבין התושבים ולפגוע במרקם הייחודי שנוצר בין השניים.

יו"ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר הוסיף: "פעילותו של השר נובעת ממניעים הזויים ואינם ברורים. לא יעלה על הדעת שהוא מפעיל את השוטרים בצורה כזו כנגד אזרחי מדינת ישראל. אין מקום לפרובוקציות מצד שוטרים כנגד תושבים יהודיים"

עוד אמר קצובר: "אני מציע לשר לדאוג יותר לביטחונם של המתנחלים, יותר מאשר לביטחונם של הטרוריסטים ויפסיק לסכסך בין חיילים לאזרחים"



0 תגובות